2013. március 14., csütörtök

Manchester, England, England

        Ítéletidő odakinn, érthetetlen nemtörődömség idebenn. Még el sem kezdtem a pakolást. Utolsó itthoni estém amúgy a mai, előre meg nem határozott ideig. Pedig a Siromában már kezdték megtanulni a nevem, tarthattam volna még temérdek felvilágosító előadást és maradhattam volna ebben a zsibbadt semmittevésben. De a díszlet most tényleg változik.
         Az előrehozott két és fél hónapos nyári vakációm után végre-valahára jöhet a következő bugyor. Koraszülött nyári szünet után tavasz, nyár és minimum egy kis ősz az észak-nyugat-angliai félmilliós, jövőbeli, amúgy lapos "varázshegyemen". A soron lévő felvonás helyszíne tehát Manchester, szombaton repülök, életemben először. A kanizsai Euwork közvetít ki 175 fontért; egy külvárosi raktárban lesz a meló, elvileg pakolás és csomagolás. A szállásról nincs sok infóm még, remélem, viszonylag közel lesz a munkahelyhez. Az egész egy telefonos interjúba került, aztán villámgyors repjegyfoglalás, kölcsöntőke beszerzése, útlevél és Európai Egészségbiztosítási Kártya váltása, végül szerződéskötés kedden. Igyekszem majd tudósítani az ismeretlenből, de sejtelmem sincs, milyen ingerek fognak érni, úgyhogy inkább nem garantálok megszaporodó blogbejegyzéseket.
     Amit tudtam, beszereztem, akitől tudtam, (áb)elbúcsúztam (vagy éppen folyamatban van), a font beváltva hihetetlenül pocsék árfolyamon, úgyhogy készen állok az eddigi legnyugatabbi utazásomra.

1 megjegyzés: